вівторок, 27 жовтня 2009 р.

"- Андре Тан - искренний и честный человек, он молодец, я не видела его последней коллекции, но слышала, что он хорошо отзывался о моей. Мы с ним видимся раз в месяц примерно, общаемся, он всегда готов поговорить, поделиться опытом, ничего не скрывает. Он всегда расскажет, где купил пуговицы, которые мне понравились. И это, думаю, характеризует его как художника." Літковська під час чату на Корреспондент


не хотілось ще раз підіймати тему за назвою Ондре Тан baba-yuka.livejournal.com/238249.html
(до речі зникли лінки на фото :), які і в пості про заєбічєский інтернт-магазин topok.com.ua про який ми ще не раз тут поговоримо)
але це явище (дизайнером я не готова його охрестити) дуже симптоматичне для українського фешн
(да простять мене мій бог Гальяно і богиня Коко за цей пошлий каламбур)

запамятаймо раз і назавжди - українського фешн бізнесу не існує за визначенням
починаючи з "дизайнерів", які не вміють шити і закінчували прискорені курси в ПТУ №34
які не можуть пришити рівно бірку, написати склад тканин і країну виробника
я вже не кажу, що запасних гудзиків до виробів за три штукаря більшість вважає підшивати зайвим

зате існує мильна бульбашка. мильні історії і просто фешн-мило
таким милом і є Ондре - геніальний екстраполятор укр "фешна"



хто він цей Тан? Звідки в нього прекрасне французьке прізвище? Які фешн виші він закінчив і чим такий славний?

щоб не бути голослівної просто кілька фактів

Андре (він же в міру Тищенко Андрій Миколайович - з чого власне і склали йому не менш хрянцузьке ніж імя прізвище ТАН
видно легше було продавати) кілька років тому тріумфально зявився на фешн небосхилі і одразу всіх причарував
Почали строчити сльозливі історії про юне дарованіє, та і само юне дарованіє активно розповідало про себе

- у 9 років він намалював перші ескізи, у 12 років він спонтанно потрапив на курси кройкі і шитья (на жаль, не знайдено конкретно які) і понеслась! Цитую "Я просто собрал моделей-девчонок и сказал: "Девчонки, а давайте вы мне дадите деньги на ткани, я пошью вам вечерние платья, и подарю их вам после показа". дуже душевно , така от коротка історія становлення. www.ukrfoto.net/people_141.html

- далі більше - Ондре придумав цілий новий напрямок смарт кутюр, і підкріпив цей "винахід" своєю епохальною колекцією. де вдягнув моделям на голову книжки. щоб все було раз і назавжди зрозуміло. застолбіл :)

смарт - це кніга. кутюр - залаті сапагі. це так. якщо раптом хтось не пойняв
дуже радує одне з пошлих поєднань чорного і коричневого кольорів :)














































- але мій улюблений ПР привід ще раз проговорити і пишатись Одре і укр "фешном" це відриття магазину на Єлисейських полях, уркїнська преса оргазмувала тоді :) ПЕРШИЙ, ДИЗАЙНЕР, Єлисейські поля! круть ) тільки проблемка - на сайті Тана в розділі сейлс пойнтс ніяких полів нема. є київ. одеса. дніпропетровськ (до речі в Дніпрі в жопі той пойнт розміщений за свідченнями знавців міста) andretan.com.ua/ru/page/show/shop/andretanshop/

- ну нема так нема тих полів, але Ондре (точніше я підозрюю його пр-служба) вирішили після смерті Джексона (видно, щоб той в суд не подав за репліки про свою "впалу грудь", непропорційні верх і низ і т.п.. а то на тому світі вже не до того) розказати всім який Тан крутий і пошив за 2,2 косаря євро Майклу кастюм. Кастуюма правда ніхто не бачив. зато прикріпили ескіз і коменти вже про вищесказані впалу грудь, чрєзмєрно худиє рукі поп короля korrespondent.net/showbiz/music/896198

сам ескіз . без коментарів. тому що в мене була істерика



ну Бог з ним з Майклом. я про інше

це не сеанс разоблачєнія Ондре (хоча журналісти, які ним так вастаргалісь, могли б задаватись питанням і перевіряти факти)
це фактичний стан укр "фешна" де не речі (а зараз викладу кілька епохальних творінь Ондре) говорять про себе
а мусять! я настоюю на цьому!
а говорять пр-щики, журналісти, які ні в зуб ногою в моді, які, я впевнена, вживу не бачили творінь Ондре по части тканини навіть
та блін навіть інші дизайнери, які мені подобаються, і які розбираються
і це читають. вірять. а потім платять дурні гроші за гівняний пошив, криву бірку і дешеві тканини
меценати хуєві. вибачте.
і це замкнуте коло, і якщо далі так буде продовжуватись (а танденція. що буде. бо всі придумують і хавають таких Ондре Танів)
нам нічого буде носити, ті. хто може і вміє шити будуть скочуватись до рівня Ондре (ця тенденція вже була помітна на УФВ)
ну і що все одно хавають - для чого старатись?

УФВ весна-літо 2010



Немає коментарів:

Дописати коментар

І приїде до мене принц.. І буде він падлєц...

Прихильники