вівторок, 2 червня 2009 р.

дарую підбірку речей Джеремі Скота для Адідаса
мальчікам і девочькам - продовжуємо гру - тепер 12 красівовстей для М!!!!
вони емейзінг)




красіво), повнить, правда, мабуть))


ааа) це бомба просто)
правда, не впевнена чи в київський адідас завезуть)
треба слідкувати)



првертаєм увагу до потрібних місць))

той же Скотт, але для сібя тксзть) - увага на прінти




а тут як я і обіцяла трохи для мальчіків))
зазначу, що як на мене основна проблема для мальчіків - все можуть підібрати, а з куртками (якщо вони канешна не ріпкьорл і тп.)
напряг
нижче, достойні на мою думку))
а ще нижче - можна під них підібрати все решта, може повторимо гру з цього поста baba-yuka.livejournal.com/180139.html
тільки сьогодні я бавлюсь з мальчегами)) хоче девочьги а що б ви підібрали своїм?))

1. JUNYA  WATANABE-COMME DES GARÇONS



2 . QUAI DE VALMY




3 . COMME DES GARÇONS



4 . MARC JACOBS



5 . LANVIN


6.  KITSUNE

7.  а це оргазмь від KRIS VAN ASSCHE


8/ KRIS VAN ASSCHE


а це взуття, від якого я б не відмовилась і через що часто заздрю мальчегам)

9. COMMON PROJECTS


10. LANVIN Sneakers


11. COMMON PROJECTS

12.  KITSUNÉ x PIERRE HARDY


також просто кілька знахідок, просто так)

ноут кейс від MISMO



хіппі олд-скул від Кашарель)) ми ж знаємо, що будемо носити цієї весни?




 


Немає коментарів:

Дописати коментар

І приїде до мене принц.. І буде він падлєц...

Прихильники