вівторок, 2 червня 2009 р.

поуиссутьдадела

все настільки хуйово, що аж смішно :)
красата шмотки врятують світ
принаймні мій
ну хоча б картинки
одяг як ідея. одяг як мистецтво, тільки так

я знаю, що ми будемо носить цим літом

ми тут нічого не комбінуємо, ці РЕЧІ живуть своїм життям, вони індивідууми
а ми лише їх симбіотичні партнери

можете мене ними трахнути :)

BLESS

Duo Fringe Glasses


TOMAS MAIER

Swimsuit



Рома, це мисль! см.ниже


JEREMY SCOTT

Skirt

HYSTERIC GLAMOUR


oyyyeee бейба!

ADIDAS
O BY O Kazuki Campus 80's



FENDI

Handbag


ще один Джеремі, ще один скоооот!

JEREMY SCOTT

Sweat-shirt


задушіть мене ним

THAKOON


шізгара!

GARETH PUGH

ALEXIS MABILLE

Bag


HOUSE OF HOLLAND

Tee-shirt Beth Ditto



SONIA RYKIEL

Ballerines

THAKOON

Cardigan



TAO-COMME DES GARÇONS
 
Jacket



LANVIN

Sneakers



Костя кінчив
в прямому розумінні цього слова

ви полагаете все это будет носится?
я полагаю. что все это следует шить

Немає коментарів:

Дописати коментар

І приїде до мене принц.. І буде він падлєц...

Прихильники