вівторок, 2 червня 2009 р.

Marni


сьогодні в нас буде Марні і чєм его єдят



так от, стати щасливою власницею ЧОГОСЬ з Marni (італійський бренд, вос борн у 1994 бай сімейка Кастільйоні - чи як його біс там по італійськи їх призвище читається, несподівано нешиковий як для італійців, але дуже якісний і продуманий) мені пощастило 3-4 роки тому - це були рукавички, привезені кимось з Польщі. Пізніше на сенці в Іванни майн лібер Золушка Віка - здала мені зелену лакову сумку-мішок Мarni (здається таку саму, але сіру має Каша Сальцова, і тож мєжду прочім не без участі Віки:)

потім я стала прихильницею цього прекрасно бренду, що впрочім виявилось лише в покупці кросівок однойменної марки (і то факт їх нефейковості поки не підтверджений) ну і постійною слєжкою вотс нью зеар

так вот про нью і не нью

сумки: в Marni вони відрізняються нестандартністю форм при абсолютно комфортній носібєльнасті (перевірено)

плаття: органза, шифон, шовк, тюль - мяке, невагоме

взуття і аксесуари: перший пункт - якість, другий пункт - ідеально пасує до одягу Марні, ну вот ні з яким іншим (бренду) його носити просто не хочеться! Ідеальний маркетинг-хід! правда взяття - ну "чіста Італія" - такі каблуки, поламатись можна, але ноги які там потім ноги в них!


Marni Spring Summer 2009 Womenswear Full Show





сайт
http://www.marni.com
ціни: товаріщі. а це піздец. ціни там піздец. так шо я тільки рада буду, якщо хтось може собі дозволити купити нефейківські Марні :)

ну от впрочім і все, оглядовий екскурс однієї з найкращих (ну ще Міссоні і Черутті, ну да і Прада - куди ж без неї - моєї Міуччі) і найстильніших італійських марок.

цілую


(c) Yuka

Немає коментарів:

Дописати коментар

І приїде до мене принц.. І буде він падлєц...

Прихильники